Retail&Agrobusiness

Producătorul de cosmetice Farmec şi-a majorat vânzările cu 36% pe piaţa externă

Ioana Turdean, Manager Vânzări Externe Farmec

Ioana Turdean, Manager Vânzări Externe Farmec

Autor: Cristina Bellu

27.02.2018, 11:19 636

Producătorul român de cosme­ti­ce Far­mec a înregistrat în ultimii trei ani o creştere de 36%  a vânzărilor pe piaţa externă, pe fondul implementării unor politici comerciale pentru partenerii străini, dezvoltarea de produse adaptate particularităţilor anumitor pieţe de desfacere, cât şi a extinderii portofoliului de produse.

Majorarea vânzărilor cu 36% în perioada 2014-2017 este rezultatul unei analize aprofundate a caracteristicilor fiecărei pieţe şi, în consecinţă, a diversificării gamelor cu produse ce corespund acestor cerinţe şi nevoi distincte.”, spune Ioana Turdean, Manager Vânzări Externe Farmec.

În paralel cu dezvoltarea pe piaţa internă, compania vizează stabilirea de parteneriate cu colaboratori de pe noi pieţe de desfacere, precum şi creşterea cotei de piaţă în ţările în care este prezentă de mai mulţi ani.

Astfel, strategia de expansiune pe piaţa externă a producătorului clujean cuprinde şi deschiderea în sistem de franciză a magazinelor de brand Farmec şi Gerovital, anul acesta.

La nivel global, produsele Farmec sunt comercializate în peste 30 de state, iar în Europa compania este prezentă cu 7 magazine, deschise de parteneri, respectiv trei centre în Spania, două în Italia şi câte un spaţiu în Grecia şi Ungaria.

În ţară, la finalul lui 2017, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea opt magazine Farmec amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu-Mureş şi Timişoara şi 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, Bucureşti (3 magazine), Constanţa, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi şi Râmnicu Vâlcea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO