Retail&Agrobusiness

Producătorul de mezeluri Caroli a avut afaceri mai mari cu 34% în primul semestru

Producătorul de mezeluri Caroli a avut afaceri mai mari...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

18.10.2016, 11:52 782

Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa mezelurilor, a avut în primul semestru o cifră de afaceri de 229 milioane de lei, în creştere cu 34% faţă de perioada similară a anului precedent. În aceeaşi perioadă, compania a raportat un profit net de 8,8 milioane de lei, în creştere cu 122% faţă de prima jumătate a anului 2015.

Suntem încântaţi de rezultatele pe care companiile grupului Caroli le-au obtinut în această primă jumătate a anului. Creşterile cunoscute nu sunt întâmplătoare. Ele reprezintă rezultatul eforturilor continue ale echipei  Caroli Foods (...). Suntem încrezători că vom continua anul 2016 cel puţin la fel de bine pe cât l-am început”, a declarat Roxana Manolescu, CFO Caroli Foods Group.

De asemenea, compania a cunoscut creşteri de 25% în volum în reteaua Modern Trade, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Aceste creşteri operaţionale se datorează atât factorilor interni, cât şi factorilor externi, precum creşterea salariului minim pe economie, scăderea TVA la 9% dar şi creşterea pieţei de mezeluri din România. Acest fapt a facilitat un nivel mai ridicat de operaţiuni pentru Caroli Foods, rezultat în cota de piaţă în IKA de 18% atinsă în perioada ianuarie- iunie 2016.

Primul semestru din 2016 a fost marcat şi de investiţii de aproximativ 3 mil. euro, realizate de Grupul Caroli, care, aşa cum declara anterior Khaled el Solh, CEO-ul Caroli Foods Group, aceste investiţii sunt motivate de dezvoltarea reţelei de logisticăşi de modernizarea fabricii de la Piteşti, prin introducerea unor noi si moderne tehnologii de producţie.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO