Retail&Agrobusiness

Producătorul LaDorna produce un brand de lapte pentru distribuitorul apei La Fântâna

Cristian Amza, CEO al La Fântâna

Cristian Amza, CEO al La Fântâna

Autor: Mădălina Panaete

27.08.2015, 08:30 1434
La Fântâna, companie activă în distribuţia de apă îmbuteliată în dozatoare, a lansat brandul de cafea şi lapte pentru cafea Green, care va fi disponibil în România şi Serbia, la un an după ce a preluat distribuţia de pe plan local a brandului de cafea Lavazza.
 
Pentru producţia laptelui La Fântâna colaborează cu Dorna Lactate, producătorul brandului românesc LaDorna.
 
„Selecţia de soiuri, blendul propriu, prăjirea şi ambalarea cafelei sub marca Green au loc în Italia, iar laptele Green este de producţie autohtonă, fiind furnizat şi ambalat de producătorul român Dorna Lactate“, a spus Cristian Amza, CEO şi fondator al grupului La Fântâna.
 
Astfel, Dorna Lactate, unul dintre cei mai mari producători de lapte ambalat, cu afaceri de 181 mil. lei, a ajuns să producă cel mai nou brand de lapte pentru cafea, în condiţiile în care deseori producătorii de lactate colaborează cu retailerii pentru producţia de mărci private. Dorna Lactate şi-a restrâns masiv activitatea de pe piaţa locală în ultimii ani, renunţând la mai multe capacităţi de produc­ţie, însă continuă să pună pe rafturi brandul de lapte LaDorna, în timp ce telemeaua cu acelaşi nume a înlocuit-o cu President, un brand mult mai cunoscut la nivel internaţional.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO