Retail&Agrobusiness

Producătorul local de cosmetice Gerocossen speră la afaceri de 13,2 mil. lei, plus 15%

Vopseaua de păr Color Plus reprezintă un sfert din volumul vânzărilor companiei, urmată de cremele pentru ten şi corp.

Vopseaua de păr Color Plus reprezintă un sfert din volumul vânzărilor companiei, urmată de cremele pentru ten şi corp.

Autor: Simona Tatu

19.10.2017, 00:06 596

„Vrem să lansăm noi produse, în trend cu cerinţele pieţei interne, dar şi externe, să investim în continuare în tehnologizare, să creştem volumul exportului şi să creştem marja de profit.“

Producătorul local de cos­metice Gerocossen, înfiinţat acum 27 de ani de antreprenorii români Stanca Cismaru, Elvira San şi Radu Aurel Bogdan, estimează că va realiza în acest an o creştere de 15% a businessului comparativ cu 2016, când a înregistrat o cifră de afaceri de 11,5 mil. de lei.
 
Produsele realizate în fabrica din Pipera se vând pe piaţa din România în hipermarketuri, supermarketuri, ma­gazine de specialitate, reţele de farmacii şi plafaruri, în online, în magazinul propriu, dar şi la export.
 
„În 2016 am înregistrat o cifră de afaceri de 11,5 milioane de lei şi profit de 1,3 milioane de lei. Pentru anul 2017, ne-am propus să creştem businessul cu 15% faţă de anul trecut“, a spus Stanca Cismaru, director general al companiei Gerocossen.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO