Retail&Agrobusiness

Producătorul magiunului de prune de Topoloveni estimează vânzări cu 25% mai mari în 2016

Bibiana Stanciulov, acţionar al Sonimpex Topoloveni: Pe primul loc în vânzări a rămas <<Magiunul de prune de Topoloveni>>, urmat de zacuscă şi dulceţuri. Suntem prezenţi cu produsele noastre în toate supermarketurile, iar 10% din vânzări provin din magazinul online şi din cele două magazine din centrul Bucureştiului.

Bibiana Stanciulov, acţionar al Sonimpex Topoloveni: Pe primul loc în vânzări a rămas <>, urmat de zacuscă şi dulceţuri. Suntem prezenţi cu produsele noastre în toate supermarketurile, iar 10% din vânzări provin din magazinul online şi din cele două magazine din centrul Bucureştiului.

Autor: Roana Rotaru

16.06.2016, 00:05 532
Compania Sonimpex Topoloveni, controlată de Bibiana Stanciulov, care produce brandul  „Magiun de prune de Topoloveni”, a avut în 2015 afaceri de peste 730.000 de euro, cu 4% mai puţin faţă de anul precedent, rezultate obţinute cu ajutorul a aproximativ 30 de angajaţi.
 
„Avem vânzări mult, mult mai mici faţă 2012 - cel mai bun an al nostru. În 2011 am primit Indicaţia Geografică Protejată, iar apoi am intrat masiv pe piaţă. În 2012 a fost vârful de vânzări, dar tot atunci au intrat pe piaţă şi alţi producători”, a declarat pentru ZF Bibiana Stanciulov, care pune declinul vânzărilor pe seama concurenţei neloiale spunând că alte companii s-ar fi folosit de brandul „Topo­lo­veni” pentru a comer­cia­liza produse asemă­nă­toare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO