Retail&Agrobusiness

Producătorul pâinii Titan transformă magazinele Belforno în Casa Brutarilor

În noile magazine, producătorul comercializează atât produse de panificaţie din gama proprie, cât şi lactate sau sucuri.

În noile magazine, producătorul comercializează atât produse de panificaţie din gama proprie, cât şi lactate sau sucuri.

Autor: Mădălina Panaete

08.03.2016, 20:12 1392
Goodmills România (fosta companie Titan), unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa produselor de panificaţie, a început rebrandingul magazinelor Belforno, producătorul investind în reamenajarea spaţiilor şi a portofoliului de produse, iar noua denumire a unităţilor este Casa Brutarilor.
 
 
Compania deţinea o reţea de 45 de magazine Belforno, con­form datelor prezentate pe site-ul companiei.
 
Reprezentanţii producăto­rului nu au răspuns solicitării ZF cu privire la numărul de unităţi transformate şi la planurile de dezvoltare a reţelei în perioada următoare.
 
În noile magazine, produ­cătorul comercializează atât pro­duse de panificaţie din gama proprie, cât şi lactate sau sucuri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO