Retail&Agrobusiness

Profi: Mărcile private nu sunt pe lista noastră de priorităţi. „Clientul nu caută brandul (marca privată - n. red.), ci raportul calitate-preţ.“

Daniel Cîrstea, CEO al Profi: Focusul nostru este pe dezvoltarea reţelei

Daniel Cîrstea, CEO al Profi: Focusul nostru este pe dezvoltarea reţelei

Autor: Cristina Roşca

13.02.2018, 00:05 510

Retailerul Profi, cel mai extins jucător din comerţul alimentar cu peste 700 de magazine la nivel naţional, anunţă că mărcile private nu reprezintă o prioritate pentru companie.

Proxi este poate una dintre cele mai cunoscute mărci private ale lanţului de magazine. Spre deosebire de alţi retaileri care au pariat pe promovarea aces­tora la raft, Profi a mers mai degrabă pe o strategie generală a preţurilor mici.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO