Retail&Agrobusiness

Profitul P&G Marketing, rotunjit cu 77 de milioane de lei din vânzarea fabricii de detergenţi din Timişoara

Profitul P&G Marketing, rotunjit cu 77 de milioane de lei...

Autor: Dana Ciriperu

23.06.2016, 00:06 537
Compania Procter & Gamble Marketing, cea mai mică dintre cele trei entităţi fiscale cu care grupul american P&G este prezent în România, a raportat anul trecut un profit net de 83 de milioane de lei, de aproape 13 ori mai mare faţă de cel din 2014, re­zultat care „este legat în mare parte de transferul fabricii de la Timişoara“, după cum explică reprezentanţii P&G. 
 
În noiembrie 2014, Procter & Gamble a vândut către grupul german dalli fabrica de detergenţi din Ti­mişoara în urma unui acord care prevedea preluarea de către dalli a locaţiei, inclusiv a acti­velor destinate pro­ducţiei de deter­genţi de rufe şi vase, precum şi trans­ferul a apro­ximativ 200 de an­gajaţi.
 
Valoarea tran­zacţiei nu a fost comunicată la acea dată. Fa­brica din Ti­mi­şoara era ope­rată de com­pa­nia De­ter­genţi SA, şi ea parte a grupului ame­rican la nivel local.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO