Profitul P&G Marketing, rotunjit cu 77 de milioane de lei din vânzarea fabricii de detergenţi din Timişoara

23 iun 2016 Autor: Dana Ciriperu

Compania Procter & Gamble Marketing, cea mai mică dintre cele trei entităţi fiscale cu care grupul american P&G este prezent în România, a raportat anul trecut un profit net de 83 de milioane de lei, de aproape 13 ori mai mare faţă de cel din 2014, re­zultat care „este legat în mare parte de transferul fabricii de la Timişoara“, după cum explică reprezentanţii P&G. 
 
În noiembrie 2014, Procter & Gamble a vândut către grupul german dalli fabrica de detergenţi din Ti­mişoara în urma unui acord care prevedea preluarea de către dalli a locaţiei, inclusiv a acti­velor destinate pro­ducţiei de deter­genţi de rufe şi vase, precum şi trans­ferul a apro­ximativ 200 de an­gajaţi.
 
Valoarea tran­zacţiei nu a fost comunicată la acea dată. Fa­brica din Ti­mi­şoara era ope­rată de com­pa­nia De­ter­genţi SA, şi ea parte a grupului ame­rican la nivel local.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 23.06.2016

 
Cuvinte cheie:
P&G
, timisoara
, fabrica
, marketing
, profit
, vanzare
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide