Retail&Agrobusiness

Proprietarii Johnnie Walker aduc un şef de la Heineken să le crească vânzările

Gheorghe Sever Andresz, director general pentru România şi Cipru, Diageo: „Priorităţile mele sunt să lucrez împreună cu partenerul nostru de distribuţie şi cu propria echipă pentru a dezvolta capacitatea noastră organizatională, a creşte reputaţia mărcilor Diageo şi a atinge performanţe notabile în această piaţă extinsă“.

Gheorghe Sever Andresz, director general pentru România şi Cipru, Diageo: „Priorităţile mele sunt să lucrez împreună cu partenerul nostru de distribuţie şi cu propria echipă pentru a dezvolta capacitatea noastră organizatională, a creşte reputaţia mărcilor Diageo şi a atinge performanţe notabile în această piaţă extinsă“.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

28.07.2016, 12:15 2092

Gheorghe Sever Andresz, un manager cu o experienţă comercială de peste 18 ani, a preluat funcţia de director general România şi cipru al companiei Diageo, lider global pe piaţa băuturilor alcoolice. Compania are în portofoliu branduri precum Johnnie Walker, J&B, Smirnoff, Captain Morgan sau Baileys şi este prezentă pe piaţa românească prin intermediul partenerului său de distribuţie, PPD România.

“Sunt deopotrivă onorat şi entuziasmat de această noua provocare. Priorităţile mele sunt să lucrez, împreuna cu partenerul nostru de distribuţie si cu propria echipă, pentru a dezvolta capacitatea noastră organizatională, a creşte reputaţia mărcilor Diageo şi a atinge performante notabile în această piaţă extinsă, care oferă multe oportunităţi”, a declarat Gheorghe Sever Andresz, 46 de ani. Managerul se întoarce în România după trei ani pretrecuţi în cadrul Heineken Ungaria, unde a ocupat poziţia de director de vânzări şi a fost membru în board.  Din acea pozitie, Andresz a coordonat operatiunile companiei pe toate canalele de distributie, atat retail cat si horeca. El a lucrat peste 12 ani în cadrul producătorului de bere. Anterior, Andresz a ocupat o serie de poziţii de conducere şi în cadrul Unilever, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa bunurilor de larg consum.

Andresz este absolvent a două facultăţi, ultima fiind Facultatea de marketing şi management din cadrul Universităţii de Vest „Vasile Goldiş“ din Arad.

Cele mai performante branduri din portofoliul PPD sunt J&B, Johnnie Walker şi Smirnoff. Compania are în portofoliu şi brandurile Baileys, Campari, Aperol, şampania Lanson, precum şi propriul brand de vodcă Tazovsky Vodka. De asemenea, în 2014 compania şi-a adăugat în portofoliu şi brandurile producătorului italian Gruppo Campari şi vinurile Alira produse de compania locală WineRo, cât şi produsele San Pellegrino, unul dintre cele mai cunoscute branduri de apă minerală şi băuturi răcoritoare din lume.

PPD România a înregistrat anul trecut un business de aproape 167 milioane de lei, cu 13,5% mai mare comparativ cu 2014, şi un profit net de 5 milioane de lei.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO