Retail&Agrobusiness

Proprietarul magazinelor OPTIblu: Aproape o treime din vânzările de rame sunt mărci private

Reţeaua OPTIblu, operată de Optical Network, este unul dintre cei mai jucători din piaţă

Reţeaua OPTIblu, operată de Optical Network, este unul dintre cei mai jucători din piaţă

Autor: Cristina Rosca

28.08.2017, 00:05 859
Ramele de ochelari marcă privată sunt produse în ţări din Asia, compania lucrează cu mai mulţi furnizori şi fabrici.
 
Optical Network, compania care deţine reţelele de magazine de op­ti­că OPTIblu şi Klarmann, şi-a lansat pri­mele mărci proprii acum cinci ani cu co­lecţii alcătuite exclusiv din rame pentru ochelari de ve­dere.
 
Brandurile proprii sunt Life (din ma­teriale precum acetat şi metal, atât cu for­me de rame clasice cât şi mo­der­ne), Mon­tini (fabricate exclusiv din me­tal şi ti­tan, cu forme clasice, pre­pon­derent mas­culine), Ocean (rame fa­bricate din acetat şi ti­tan, dedicate tar­ge­tului fe­mi­nin) şi Roger Duval. Aces­tea din urmă vor fi lan­sate în această lună şi se adre­sează în special femeilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO