Retail&Agrobusiness

Proprietarul magazinelor OPTIblu aşteaptă afaceri de 70 mil. lei în 2018 după un avans de 20% în S1

Cel mai recent brand de retail din portofoliul companiei este O51 sub care este deschis un magazin în Băneasa Shopping City

Cel mai recent brand de retail din portofoliul companiei este O51 sub care este deschis un magazin în Băneasa Shopping City

Autor: Cristina Roşca

01.08.2018, 00:05 290

Optical Network, compania care deţine reţelele de magazine de optică OPTIblu şi Klarmann, a ajuns la o reţea de 52 de magazine, cu nouă mai multe decât la finalul anului trecut. În prima parte a anului au fost mutate două dintre magazinele grupului. Magazinele noi sunt amplasate în Bucureşti, Arad, Baia Mare, Bacău, Timişoara şi Galaţi, cele mai multe unităţi noi fiind operate sub brandul de discount Klar­mann.

„Divizia de retail ope­rează în prezent 52 de magazine dintre care 35 de unităţi OPTIblu, 16 magazine KLARMANN, precum şi optica premium O51 inaugurat în luna iunie în mallul Băneasa Shopping City”, spune Raluca Cîmpianu, director general al Optical Network. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO