Retail&Agrobusiness

Regele pantofilor low-cost din Polonia continuă expansiunea cu 14 magazine noi

Regele pantofilor low-cost din Polonia continuă...

Autor: Cristina Rosca

22.01.2015, 00:06 738
Retailerul polonez de încălţă­min­te CCC va deschide în acest an 12-14 magazine noi, men­ţinând ritmul im­pus la intrarea pe piaţa locală, în vara lui 2012. Astfel, reţeaua va număra la fina­lul acestui an circa 45 de magazine faţă de 31 în prezent.
 
„Brandul CCC a fost bine primit pe pia­ţa locală, motiv pentru care conti­nuăm expansiunea cu 12-14 magazine noi. Vrem să terminăm anul cu circa 45 de magazine“, spune Sachin Arora, ad­mi­nistratorul Peeraj Brand Inter­natio­nal, grupul care a adus pe piaţă franciza CCC.
 
Grupul arab Peeraj a intrat în re­tai­lul de modă din România acum circa no­uă ani şi a ajuns astăzi la peste 40 de ma­gazine sub nouă branduri în fran­ciză, printre care Geox, Piazza Italia sau Swarovski. Motorul expansiunii gru­pu­lui este însă CCC, brand intrat pe piaţa lo­cală în vara lui 2012 cu un magazin în ga­leria comercială Feeria din com­plexul Băneasa.
 
Polonezii s-au extins puternic încă de la intrare pentru a-i prinde din urmă pe concurenţii direcţi de la Leonardo (lan­sat în 1994) şi Deichmann (2007) care au mai mulţi ani de prezenţă şi care au fiecare câteva zeci de magazine.
 
Grupul care deţine lanţul de ma­ga­zi­ne de încălţăminte şi accesorii CCC este unul dintre cele mai puternice din re­tailul polonez, fiind fondat de antre­pre­norul Dariusz Milek, denumit local rege­le low-cost al pantofilor. El a intrat în business imediat după căderea comu­nis­mului, iar în 1999 a apărut pe piaţă bran­dul CCC care a ajuns astăzi la peste 700 de unităţi în Polonia şi ţările din regiune.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO