Retailerul polonez de încălţăminte CCC va deschide în acest an 12-14 magazine noi, menţinând ritmul impus la intrarea pe piaţa locală, în vara lui 2012. Astfel, reţeaua va număra la finalul acestui an circa 45 de magazine faţă de 31 în prezent.
„Brandul CCC a fost bine primit pe piaţa locală, motiv pentru care continuăm expansiunea cu 12-14 magazine noi. Vrem să terminăm anul cu circa 45 de magazine“, spune Sachin Arora, administratorul Peeraj Brand International, grupul care a adus pe piaţă franciza CCC.
Grupul arab Peeraj a intrat în retailul de modă din România acum circa nouă ani şi a ajuns astăzi la peste 40 de magazine sub nouă branduri în franciză, printre care Geox, Piazza Italia sau Swarovski. Motorul expansiunii grupului este însă CCC, brand intrat pe piaţa locală în vara lui 2012 cu un magazin în galeria comercială Feeria din complexul Băneasa.
Polonezii s-au extins puternic încă de la intrare pentru a-i prinde din urmă pe concurenţii direcţi de la Leonardo (lansat în 1994) şi Deichmann (2007) care au mai mulţi ani de prezenţă şi care au fiecare câteva zeci de magazine.
Grupul care deţine lanţul de magazine de încălţăminte şi accesorii CCC este unul dintre cele mai puternice din retailul polonez, fiind fondat de antreprenorul Dariusz Milek, denumit local regele low-cost al pantofilor. El a intrat în business imediat după căderea comunismului, iar în 1999 a apărut pe piaţă brandul CCC care a ajuns astăzi la peste 700 de unităţi în Polonia şi ţările din regiune.