Retailerii mizează pe colaborarea cu producătorii locali pentru a-şi reţine clienţii. Kaufland a semnat un acord cu cooperativa Ţara mea pentru furnizarea de carne de porc

23 nov 2017 Autor: Roana Rotaru

Marco Hößl, directorul general al Kaufland România: Suntem printre puţinii retaileri care oferă peste 50% produse locale, iar rolul nostru este să sprijinim producătorii români.

Românii caută să consume tot mai multe produse autohtone, o tendinţă de care retailerii din România au început să ţină cont, cel puţin la nivel declarativ,  cola­borând sau chiar înfiinţând cooperative de unde se aprovizionează cu produse agroali­-mentare, precum carne, legume sau fructe. 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 23.11.2017

 
Cuvinte cheie:
kaufland
, retaileri
, producatori
, carne
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide