INTERVIU

Retailerul de încălţăminte Ecco are 24 de magazine offline, însă online-ul aduce deja 15% din business

21 dec 2017 Autor: Cristina Rosca

Victor Tighinean (48 de ani), de profesie medic chirurg, este cel care a adus iniţial brandul pe piaţa locală în sistem de franciză şi ulterior a preluat conducerea odată cu intrarea directă a companiei-mamă

Retailerul de încălţăminte Ecco prezent pe piaţa locală de mai bine de un deceniu, iniţial în franciză şi apoi direct, a ajuns la 24 de magazine offline după ce a deschis în acest an o unitate nouă în Galaţi. Mai mult, compania are în plan să mai inaugureze până la finalul anului sau în prima parte din 2018 o nouă unitate în Timişoara. În oraşul de pe Bega compania mai are doar o unitate, potrivit site-ului propriu. Prin comparaţie, în Bucureşti are 11 magazine.

„În 2018 intenţionăm să deschi­dem încă unul sau poate chiar două ma­gazine, dar depindem de lo­caţii“, spune Victor Tighinean, ge­neral ma­nager al companiei Krm Footwear România, care ope­rea­ză acti­vi­tatea Ecco în România.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 21.12.2017

 
Read this article in english on www.ZFenglish.com
Cuvinte cheie:
Ecco
, magazine
, incaltaminte
, offline
, business
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide