Retailerul german de cosmetice şi produse de îngrijire dm drogerie markt vrea să mai deschidă cel puţin 20 de magazine în România.
Reţeaua a intrat pe piaţa din România în 2007, în plin boom economic, şi a ajuns la 79 de magazine în 36 de oraşe mari şi medii din ţară. Compania spune însă că merge înainte cu expansiunea spre pragul de 100 de unităţi.
„A fost un an activ atât pe planul dezvoltării, cât şi pe cel al modernizării magazinelor existente. Am reuşit să ne ameliorăm performanţa pe multe segmente şi să facem un pas mare către cel de-al 100-lea magazin în România“, spune Milan Radin, directorul general al dm drogerie markt în România. El conduce operaţiunile companiei încă de la intrarea acesteia pe piaţă.
În prezent retailerul are circa 28% din totalul magazinelor, respectiv 22 de unităţi, în Capitală, cel mai dezvoltat oraş din România. Pe poziţiile următoare se află alte două centre urbane mari şi dezvoltate economic, respectiv Timişoara şi Cluj-Napoca, fiecare cu câte cinci magazine. Pe piaţa locală reţeaua care vinde produse de beauty, wellness şi uz casnic a intrat cu un magazin în Timişoara, pentru ca ulterior să se extindă în restul ţării. Încă de la intrare nemţii au pariat pe expansiune, cu 10-15 magazine anual, poziţionându-se fie în malluri şi centre comerciale, fie în spaţii stradale. Au existat însă şi închideri, însă oficialii dm drogerie markt nu oferă date cu privire la acestea.