Retail&Agrobusiness

Retailerul drogerie markt şi-a concentrat atenţia pe Bucureşti, unde are un sfert din cele 80 de magazine

Milan Radin

Milan Radin

Autor: Cristina Rosca

10.02.2016, 00:08 566

Retailerul german de cosmetice şi produse de îngrijire dm drogerie markt vrea să mai deschidă cel puţin 20 de magazine în România.

Reţeaua a intrat pe piaţa din România în 2007, în plin boom economic, şi a ajuns la 79 de magazine în 36 de oraşe mari şi medii din ţară. Compania spune însă că merge înainte cu expansiunea spre pragul de 100 de unităţi.

„A fost un an activ atât pe planul dezvoltării, cât şi pe cel al modernizării magazinelor existente. Am reuşit să ne ameliorăm performanţa pe multe segmente şi să facem un pas mare către cel de-al 100-lea magazin în România“, spune Milan Radin, directorul general al dm drogerie markt în România. El conduce operaţiunile companiei încă de la intrarea acesteia pe piaţă.

În prezent retailerul are circa 28% din totalul magazinelor, respectiv 22 de uni­tăţi, în Capitală, cel mai dezvoltat oraş din România. Pe poziţiile urmă­toare se află alte două centre urbane mari şi dezvoltate economic, respectiv Timi­şoara şi Cluj-Napoca, fiecare cu câte cinci magazine. Pe piaţa locală reţeaua care vinde produse de beauty, wellness şi uz casnic a intrat cu un ma­gazin în Timişoara, pentru ca ulterior să se extindă în restul ţării. Încă de la intrare nemţii au pariat pe expansiune, cu 10-15 magazine anual, po­ziţio­nându-se fie în malluri şi centre co­merciale, fie în spaţii stradale. Au exis­tat însă şi în­chideri, însă oficialii dm dro­gerie markt nu oferă date cu privire la acestea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO