Retail&Agrobusiness

Retailerul online answear.com ţinteşte un loc în top trei pe o piaţă de 200 mil. euro

Retailerul online answear.com ţinteşte un loc în top...

Autor: Corina Mirea, Cristina Rosca

02.12.2015, 00:05 874
Piaţa de modă online din România va trece anul acesta de pragul de 200 mil. euro, ceea ce înseamnă o creşere de peste 40% faţă de valoarea înregistrată în 2014, potrivit estimărilor answear.com, cel mai mare retailer online de fa­shion din Polonia, care a intrat în România în luna noiembrie.
 
Polonezii de la answear.com nu sunt singurii care văd un potenţial în creştere pe zona de fashion online în România. În ultima perioadă tot mai mulţi retaileri de mo­dă, fie că erau prezenţi de ani buni în offline pe plan local, fie că se uitau doar la Ro­mâ­nia, au început să mizeze pe lipsa de timp a româ­nilor şi să îşi deschidă şi ma­gazine online sau să intre direct pe acest segment. Câteva exemple în acest sens sunt Zara, H&M sau Bershka (cu ma­ga­zi­ne fizice amplasate în cele mai im­por­tan­te zone ale ţării de mai mulţi ani), dar şi eMag, care şi-a extins portofoliul on­line de la segmentul IT&C la cel de modă (prin achi­ziţionarea retailerului online Fashion Days în 2015) sau de bricolaj.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO