Piaţa de modă online din România va trece anul acesta de pragul de 200 mil. euro, ceea ce înseamnă o creşere de peste 40% faţă de valoarea înregistrată în 2014, potrivit estimărilor answear.com, cel mai mare retailer online de fashion din Polonia, care a intrat în România în luna noiembrie.
Polonezii de la answear.com nu sunt singurii care văd un potenţial în creştere pe zona de fashion online în România. În ultima perioadă tot mai mulţi retaileri de modă, fie că erau prezenţi de ani buni în offline pe plan local, fie că se uitau doar la România, au început să mizeze pe lipsa de timp a românilor şi să îşi deschidă şi magazine online sau să intre direct pe acest segment. Câteva exemple în acest sens sunt Zara, H&M sau Bershka (cu magazine fizice amplasate în cele mai importante zone ale ţării de mai mulţi ani), dar şi eMag, care şi-a extins portofoliul online de la segmentul IT&C la cel de modă (prin achiziţionarea retailerului online Fashion Days în 2015) sau de bricolaj.