Retail&Agrobusiness

Retailerul polonez Pepco a deschis 13 magazine în mai puţin de un an şi continuă expansiunea

Intrarea Pepco pe piaţa locală s-a făcut după ce brandul a cucerit pieţele din regiune, respectiv Polonia, Cehia, Slovacia şi Ungaria.

Intrarea Pepco pe piaţa locală s-a făcut după ce brandul a cucerit pieţele din regiune, respectiv Polonia, Cehia, Slovacia şi Ungaria.

Autor: Cristina Rosca

06.06.2015, 00:00 10020

Ofensiva poloneză continuă astfel în retail, o piaţă de 20 mld. euro, unde au mai deschis magazine Profi (supermarket alimentar), CCC (încălţăminte) şi Reserved (modă).

Retailerul polonez de tip dis­count Pepco, care vinde hai­ne, încălţăminte şi acce­so­rii cu preţuri mici şi are peste 600 de magazine în Polonia, a ajuns în România la 13 magazine con­cen­trate în zona de centru şi sud a ţării la mai puţin de un an de la intrarea pe piaţa locală.

Retailerul a intrat pe piaţă în toamna anului trecut şi a deschis magazine atât în oraşele mari ale ţării precum Bucureşti sau Ploieşti, dar a mers şi către centre urbane de mai mici dimensiuni, respectiv Mediaş, Deva sau Târgu Jiu, potrivit informaţiilor pu­blicate pe site-ul companiei. În Bucureşti sunt deschise două astfel de magazine cu pre­ţuri mici, în cadrul Mega Mall şi în cadrul galeriei comerciale Auchan – Drumul Taberei, conform aceleiaşi surse. Mai mult, po­trivit jucătorilor din piaţa imobiliară re­tai­lerul are planuri de a continua expan­siu­nea atât în Capitală, cât şi în provincie. Con­tactaţi de ZF, reprezentanţii Pepco nu au răs­puns solicitării privind planurile pentru România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO