Retail&Agrobusiness

Retailerul Privat estimează afaceri în creştere cu 10%, până la 19 mil. euro

Retailerul Privat estimează afaceri în creştere cu...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

10.10.2017, 00:05 176

Lanţul de magazine cu produse alimentare şi nonalimentare Privat estimează că va ajunge la afa­ceri de 19 mil. euro în 2017, în creş­te­re cu cir­ca 10% faţă de anul trecut. Reţeaua a ajuns la 63 de unităţi, din­tre care 60 func­ţio­nează în sis­tem de fran­ciză. Brandul Privat este deţinut de compania CBA Nord-Vest.

Privat are în prezent maga­zine în Arad, Cluj-Napoca, Ora­dea, Satu Mare şi în mai multe loca­li­tăţi din jude­ţe­le Arad, Bihor, Mara­mu­reş, Sălaj. Fran­cizatul care vrea să des­chidă un ma­gazin sub brandul Privat nu trebuie să plătească nicio taxă şi nici rede­venţă lu­nară sau contribuţie la bugetul de mar­keting. Investiţia iniţială într-un magazin Privat este cuprinsă între 10.000 şi 50.000 de euro, iar durata contractului de franciză este de trei ani, cu posibilitatea de prelungire pentru încă trei ani. Capitalul de lucru circulant în primul an de func­ţionare este cuprins între 15.000 şi 80.000 de euro. Francizatul trebuie să aibă experienţă în retail.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO