Retail&Agrobusiness

Retailul polonez prinde contur în România: 350 de magazine şi afaceri care sar de 750 mil. lei

Pepco a ajuns unul dintre cei mai mari jucători din moda locală, cu afaceri de peste 300 de milioane de lei, pariind puternic pe expansiune şi preţuri mici

Pepco a ajuns unul dintre cei mai mari jucători din moda locală, cu afaceri de peste 300 de milioane de lei, pariind puternic pe expansiune şi preţuri mici

Autor: Cristina Roşca

03.02.2018, 00:00 1727

♦ Brandurile din cea mai puternică economie din regiune au devenit tot mai vizibile în România, unele ajungând în top cinci cei mai importanţi jucători pe segmentul lor. La polul opus, România este aproape invizibilă pe piaţa poloneză, un singur retailer local operând acolo un magazin, şi anume brandul de modă Nissa.

Opt retaileri polonezi au des­chis în ultimul deceniu în Ro­mânia peste 350 de magazine de îmbrăcăminte, încăl­ţă­minte, cosmetice şi produse pen­tru copii şi au anual vânzări cumulate de pes­te 750 mil. lei, potrivit estimărilor ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO