A fost cel mai puternic business antreprenorial din comerţ. Ce face la doi ani de la intrarea în insolvenţă

Reţeaua de magazine a retailerului gorjean Succes Nic Com este relativ constantă, dar businessul este la jumătate

11 sep 2017 Autor: Cristina Rosca

♦Grupul Succes Nic Com, controlat de antreprenorul gorjean Nicolae Sarcină, a intrat în insolvenţă în februarie 2015 la propria cerere ♦ În cel mai bun moment, 2013, businessul mixt de producţie şi retail ajungea la 350 mil. lei ♦ După intrarea în insolvenţă, cifra de afaceri a scăzut la jumătate, însă începând cu 2016 a revenit pe plus ♦ Mai mult, reţeaua de magazine, care asigură 65% din totalul businessului, numără în continuare peste 100 de magazine.

Succes Nic Com a intrat în pro­ce­dura insolvenţei în februarie 2015, iar de atunci, reprezentanţii so­cie­tăţii, împreună cu admi­nis­tratorul judiciar, au reuşit stabilizarea acti­vi­tăţii curente şi reapro­vi­zio­narea trep­tată a ma­gazinelor, spun oficialii CITR, ad­mi­­nis­tratorul judiciar al grupului din judeţul Gorj.

„Activitatea societăţii a fost împărţită pe linii de business şi a fost implementat un sistem lunar de bugetare şi urmărire. De asemenea, la începutul anului 2016 s-a implementat sistemul informatic de evidenţă în majoritatea magazinelor Succes Nic Com. Aceste măsuri au contribuit la o creştere constantă a cifrei de afaceri după deschiderea procedurii insolvenţei, fără a fi nevoiţi să apelăm la surse de finanţare externe“, adaugă ei.

Deşi a intrat în insolvenţă acum mai bine de doi ani, compania Succes Nic Com apa­re la Registrul Comerţului „în obser­vaţie“, nu „în reorganizare“. Oficialii CITR afirmă că aceasta este prima etapă a pro­cedurii de insolvenţă, potrivit legii. În cazul Succes Nic Com a fost o perioadă de stabilizare a businessului. „Această etapă a facilitat imple­men­tarea, cu asistenţa ad­mi­nis­­tratorului judiciar, a unui sistem de bu­getare şi urmărire a activităţii pe linii de busi­ness, care va sta la baza deciziilor ce vor fi luate în cadrul planului de reorganizare a companiei.“

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 11.09.2017

 
Cuvinte cheie:
succes
, gorj
, business
, magazine
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide