ANTREPRENORI LOCALI

Reţeaua de magazine Diana din Vâlcea se apropie de 40 de unităţi

4 dec 2015 Autor: Cristina Rosca

Compania vâlceană Diana, fondată în 1991 de profe­sorul Dumitru Crăciunescu, care a pornit de la un magazin generalist, a ajuns la un lanţ de magazine alimentare de 39 de unităţi şi continuă expansiunea.
 
Doar în ultima jumătate de an au fost deschise trei magazine, un al pa­trulea urmând a fi inaugurat până la finalul lui 2015. Compania deţine şi ac­ti­vităţi în producţie, controlând o fabrică de carne în acelaşi ju­deţ. Grupul Diana are în prezent circa 800 de angajaţi, 550 dintre ei fiind repartizaţi numai în fabrica din Bujoreni (Râmnicu Vâlcea). „Avem în plan să continuăm expansiunea. Astăzi reţeaua pro­prie de magazine contribuie cu sub 30% la cifra de afaceri a companiei şi vrem să depăşim acest prag şi să echilibrăm balanţa co­merţ mo­dern - comerţ tradiţional - reţea pro­prie”, spune Diana Cră­ciunescu, fiica fondatorului companiei, impli­cată în business.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 04.12.2015

 
Cuvinte cheie:
magazine
, valcea
, retea
, apropiere
, companie
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide