Retail&Agrobusiness

Reţeaua franceză Carrefour a reluat galopul în România: vânzări de 1,2 mld. euro în 2015, în creştere cu 13%

Reţeaua franceză Carrefour a reluat galopul în...

Autor: Dana Ciriperu

14.03.2016, 00:05 798

Grupul francez Carrefour, al doilea mare retailer ali­men­tar local după Kaufland, şi-a majorat anul trecut vân­zările nete cu 13% faţă de 2014, la peste 1,2 miliarde de euro, arată raportul anual al grupului. 

Rezultatele Carrefour sunt primul barometru la nivelul ma­rilor reţele din comerţ privind dinamica vânzărilor din 2015, în condiţiile în care Kaufland nu şi-a anunţat încă re­zul­tatele financiare. Redu­ce­rea TVA, dar şi extinderea re­ţelei de ma­gazine au trans­format piaţa lo­cală în vedeta Eu­ropei pentru fran­cezi, în con­di­ţiile în care în Polonia şi Belgia vân­ză­rile au stagnat, în Italia s-au majorat cu 5%, iar în Spania cu 3%. „Profita­bilita­tea a crescut în toate ţările (din Europa – n. red.)“, se arată în raport.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO