Retail&Agrobusiness

​Reţeaua Gerovital a producătorului de cosmetice Farmec a ajuns la 11 magazine. „Ne propunem să ducem acest concept în toate marile oraşe din ţară”

​Reţeaua Gerovital a producătorului de cosmetice...

Autor: Georgiana Mihalache

12.10.2017, 11:20 395
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, un business de 196 mil. lei, a ajuns la o reţea de 11 magazine Gerovital după un an de la deschiderea primului magazin monobrand. Pentru deschiderile din acest an, compania a investit 500.000 de euro în amenajarea spaţiilor, achiziţionarea unor aparate de dermoanaliză, promovare şi training. Compania din Cluj-Napoca mai deţine încă 8 magazine sub brandul Farmec la nivel naţional, iar cele 19 puncte de vânzare au înregistrat afaceri de peste 1 mil. euro în primul semestru din an. „Acum un an, din dorinţa de a oferi consumatorilor noştri o experienţă de brand desăvârşită, am deschis primul magazin Gerovital din România, la Bucureşti. Au urmat alte două deschideri până la final de 2016 - Constanţa şi al doilea magazin din capitală. În 2017 am crescut acest număr până la 11 magazine proprii, din dorinţa de a transforma România într-o zonă a excelenţei în cosmetică, prin aducerea şi mai aproape de români a brandului Gerovital. Ne propunem să ducem acest concept în toate marile oraşe din ţară. Astfel, pentru 2018 am planificat inaugurarea altor 8 magazine de brand Gerovital”, a declarat Mircea Turdean, director general al Farmec.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO