Retail&Agrobusiness

România a pus umărul la creşterea de circa 5% din regiune a gigantului alimentar elveţian Nestlé

Leszek Wacirz, CEO Nestlé România: 2017 reprezintă încă un an foarte bun pentru România, fiind rezultatul eforturilor noastre continue de a construi practici de business sustenabile şi parteneriate puternice.

Leszek Wacirz, CEO Nestlé România: 2017 reprezintă încă un an foarte bun pentru România, fiind rezultatul eforturilor noastre continue de a construi practici de business sustenabile şi parteneriate puternice.

Autor: Mădălina Panaete

23.02.2018, 00:05 218

Grupul Nestlé, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa alimentelor de la nivel mondial, a avut o creştere organică de circa 5% (mid single digit) în regiunea Europei Centrale şi de Est, businessul din România fiind „unul dintre cei mai performanţi actori ai regiunii”.

Regiunea Europei Centrale şi de Est face parte din zona Europa, Orientul Mijlociu şi Africa de Nord (EMENA), care anul trecut a raportat vânzări de peste 14 miliarde de euro. Compania nu a furnizat date despre evoluţia businessului din România anul trecut. Ultimele date disponibile arată că Nestlé România a înregistrat în primele nouă luni o cifră de afaceri cu 11% faţă de perioada similară a precedent.  Nestlé a avut în 2016 la o cifră de afaceri de  783 milioane de lei ( 174 mil. euro).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO