Divizia locală a grupului german Stihl, unul dintre cei mai importanţi producători de motoferăstraie şi motocoase la nivel mondial, şi-a majorat anul trecut vânzările cu 10%, la 26 de milioane de euro, conform calculelor ZF pe baza datelor publicate pe site-ul Ministerului Finanţelor.
„Anul trecut a fost un an bun în care am avut o creştere a cifrei de afaceri de circa 10%, ea venind în special de la motoferăstraie, principala categorie de produse, care reprezintă 30% din cifra de afaceri. La formarea cifrei de afaceri au contribuit seminficativ şi motocoasele, care au crescut ca număr de bucăţi vândute cu 15%”, a declarat Ioan Mezei, director general al Stihl România.
Produsele Stihl sunt distribuite exclusiv prin intermediul unei reţele de distribuitori, formate din aproximativ 320 de magazine, răspândite în diverse judeţe din ţară. Acestea nu sunt magazine proprii, ci aparţin partenerilor companiei, investiţia Stihl acoperind în jur de 40-50% din costurile totale.