Retail&Agrobusiness

România este a doua cea mai importantă piaţă din Europa de Est pentru Stihl, după Polonia

Ioan Mezei, director general Stihl România

Ioan Mezei, director general Stihl România

Autor: Roana Rotaru

23.03.2016, 00:05 408
Divizia locală a grupului german Stihl, unul dintre cei mai importanţi producători de motoferăstraie şi motocoase la nivel mondial, şi-a majorat anul trecut vânzările cu 10%, la 26 de milioane de euro, conform calculelor ZF pe baza datelor publicate pe site-ul Ministerului Finanţelor.
 
„Anul trecut a fost un an bun în care am avut o creştere a cifrei de afaceri de circa 10%, ea venind în special de la motoferăstraie, principala categorie de produse, care reprezintă 30% din cifra de afaceri. La formarea cifrei de afaceri au contribuit seminficativ şi motocoasele, care au crescut ca număr de bucăţi vândute cu 15%”, a declarat Ioan Mezei, direc­tor general al Stihl România.
 
Produsele Stihl sunt distribuite exclusiv prin inter­mediul unei reţele de distribuitori, for­mate din apro­­ximativ 320 de ma­gazine, răs­pândite în diverse ju­deţe din ţară. Acestea nu sunt ma­gazine pro­prii, ci aparţin parte­nerilor companiei, in­vestiţia Stihl aco­pe­rind în jur de 40-50% din costurile totale.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO