Retail&Agrobusiness

România, între cele trei pieţe europene unde vânzările Carrefour au crescut în T3

România, între cele trei pieţe europene unde...

Autor: Cristina Rosca

17.10.2014, 00:06 243
Grupul francez Carrefour, prezent pe piaţa locală cu peste 160 de magazine sub şase formate, a terminat trimestrul al treilea din 2014 cu vânzări  în creştere în România. Piaţa locală a fost una dintre cele trei pieţe europene unde vânzările au crescut organic (fără a ţine cont de ex­pan­siune), alături de Belgia şi piaţa-mamă, Franţa.
 
În primele opt luni cifra de afaceri din comerţul cu amă­nuntul a crescut cu 8% pentru produsele ali­mentare, după cum arată datele INS, com­parativ cu aceeaşi pe­rioadă din 2013.
 
Reprezentanţii gru­pului francez care au anunţat ieri rezultatele aferente trimestrului al treilea şi primelor nouă luni din 2014 nu au precizat însă care a fost rata de creştere a vânzărilor din România.
 
La nivelul tri­mes­trului trei grupul francez a obţinut vân­zări totale de 21,1 miliarde de euro, creş­terea organică fiind de 2,8%.
 
La nivelul primelor nouă luni Carrefour a obţinut afaceri de 61,4 miliarde de euro, cu 3,8% peste nivelul din aceeaşi perioadă din 2013 (creştere or­ganică).
 
Grupul este prezent pe piaţa din România din 2001 când a deschis primul hipermarket în cartierul bucureştean Militari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO