România, o piaţă de retail fragmentată: primii cinci retaileri au mai puţin de un sfert din piaţa de 30 mld. euro

24 apr 2018 Autor: Cristina Rosca

Cei mai importanţi cinci jucători din retailul alimentar - Kaufland, Carrefour, Lidl, Mega Image şi Profi - controlează mai puţin de un sfert din piaţa de peste 30 mld. euro, arată calculele ZF pe baza datelor oferite de compania de cercetare de piaţă IGD. 

Cotele de piaţă sunt aferente acestui an şi sunt estimările IGD. Retailul alimentar local este printre cele mai fragmentate alături de cel din Bulgaria, concentrarea crescând odată cu creşterea puterii de cumpărare, dar şi cu creşterea nivelului de urbanizare al unei ţări şi de dezvoltare al unei economii. 

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 24.04.2018

 
Cuvinte cheie:
piaţă de retail
, retaileri
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide