Retail&Agrobusiness

Românii cheltuie 83 mil. euro pe cosmetice de lux, iar online-ul reprezintă 20% din piaţă

Anual, românii cheltuie pe produse de îngrijire şi înfrumuseţare circa 816 mil. euro. Ca valoare, segmentul de lux este al doilea cel mai important din piaţă, după cel mass-market.

Anual, românii cheltuie pe produse de îngrijire şi înfrumuseţare circa 816 mil. euro. Ca valoare, segmentul de lux este al doilea cel mai important din piaţă, după cel mass-market.

Autor: Cristina Roşca

14.10.2017, 00:00 777

Unu din cinci lei cheltuiţi de consumatorii locali pe produse cosmetice de lux merge către magazinele online, arată datele din piaţă. Românii cheltuie anual circa 83 mil. euro pe parfumuri, produse de machiaj şi îngrijire din segmentul premium şi de lux, iar cota segmentului online este de 22%.

Restul banilor merg către magazinele specializate din offline, fie ele monobrand sau multibrand.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO