Retail&Agrobusiness

Vânzările Carlsberg s-au majorat cu peste 20% anul trecut

PAUL MARKOVITS, vicepreşedinte Marketing, URBB

PAUL MARKOVITS, vicepreşedinte Marketing, URBB

Autor: Cristina Bellu

21.02.2018, 10:59 201

Carlsberg, brandul de bere super premium aflat în portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a înregistrat anul trecut o rată de creştere a vânzărilor de 21% pe plan local, faţă de anul precedent, rezultatul aducând o apreciere a cotei de piaţă a Carlsberg în categoria super premium.

Astfel, Carlsberg continuă tendinţa ascendentă a vânzărilor marcând a doua rată anuală de creştere de două cifre obţinută în ani consecutivi, după ce volumele anuale de vânzări ale Carlsberg la nivelul pieţei locale s-au majorat cu 38% în 2017 în comparaţie cu rezultatele din 2015.

„(...) Ritmul accelerat de creştere pe care Carlsberg l-a înregistrat în ultimii doi ani în România, superior celui înregistrat de întreaga piaţă locală super premium, reprezintă o confirmare a rafinării gusturilor consumatorilor români şi o validare a obiectivului nostru de a aduce arta de a face bere cât mai aproape de perfecţiune, aşa cum a fost gândit acum mai bine de un secol de J. C. Jacobsen”, spune Paul Markovits, Vice Preşedinte Marketing, URBB.

Creşterea Carlsberg pe piaţa locală vine în contextul unei serii de investiţii realizate de URBB în anul 2017, care au vizat atât mărirea capacităţii de producţie a fabricii din Pantelimon, cât şi diversificarea portofoliului cu produse şi soluţii inovatoare.

Una dintre aceste investiţii a fost lansarea în premieră în România a noii sticle Carlsberg de 660 ml, cu capac filetat, un ambalaj unic pe segmentul super premium local, gândit să vină în întâmpinarea trendului ascendent de consum de bere la sticlă din ultimii ani.

O altă investiţie importantă a fost şi introducerea foliei de protecţie din aluminiu aplicată pe capacele dozelor de bere, dedicată întregului portofoliul de beri produse de URBB în România, cu scopul de a le oferi consumatorilor posibilitatea de a savura berea direct din cutie.

Brandul Carlsberg a fost lansat pe piaţa din România în 2001. Alături de acesta, portofoliul URBB include Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Carlsberg Elephant, Holsten, SKOL, SKOL Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, cidrul premium Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO