Retail&Agrobusiness

De ce nu s-a dezvoltat comerţul stradal în România. „Pe stradă în România nu găseşti decât farmacii, bănci şi case de pariuri sportive“. „Cu o astfel de ofertă, clienţii nu au cum să aleagă stradalul ca destinaţie de cumpărături.“

Carmen Ravon, head of retail leasing în cadrul CBRE: Momentan shoppingul în România se face la mall. Mallul este deja o destinaţie de shopping în sine

Carmen Ravon, head of retail leasing în cadrul CBRE: Momentan shoppingul în România se face la mall. Mallul este deja o destinaţie de shopping în sine

Autor: Cristina Rosca

12.06.2018, 21:20 439

În România 99% din comerţul de haine, cosmetice sau accesorii se face la mall, comerţul stradal fiind apanajul băncilor, al farmaciilor şi cazinourilor. România are câteva sute de branduri locale şi internaţionale de îmbrăcăminte sau încălţăminte şi fiecare dintre acestea deţine toate sau aproape toate magazinele în centrele comerciale locale.

Calea Victoriei, Calea Dorobanţilor şi în mică măsură strada Lipscani din centrul vechi al Bucureştiului sunt singurele din Capitală care s-au profilat ca artere de shopping stradal. Primele două găzduiesc în special brandurile de lux, pe când aceasta din urmă este destinaţia unor nume mass-market. Totuşi, Bucureştiul nu are nicio arteră comercială de tipul Champs Elysée (Paris) sau Via della Spiga (Milano), care să fie o destinaţie de primă mână atât pentru branduri, cât şi pentru consumatori. Situaţia nu este diferită nici în provincie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO