Şeful Brioche Dorée România: Negociem să mergem pe Lipscani în locul Chocolat, dar şi pe Beller în Dorobanţi

28 dec 2015 Autor: Cristina Rosca

Lanţul de cafenele Brioche Dorée, prezent pe piaţa locală cu şase unităţi, va termina 2015 cu afaceri de 1,5 milioane de euro, acesta fiind primul an întreg de funcţionare pentru com­panie. Brandul este astăzi adus în România de grupul de investiţii Eiffel Group, cu activităţi în mai multe pieţe şi în mai multe ţări. Prima dată brandul a fost adus local de un alt francizat, însă acesta a deschis o singură cafenea, în Sun Plaza acum cinci ani. Apoi, în 2014, franciza a fost preluată de grupul Eiffel Group împreună cu grupul Kenvelo. Începând cu acest an însă grupul Kenvelo s-a retras din acţionariat.
 
„A fost într-adevăr un brand adus în par­teneriat de noi şi de grupul Kenvelo, însă noi am fost acţionarul majoritar. Din cauza unor diferenţe în ceea ce priveşte dezvoltarea viitoare a brandului am decis să mergem mai departe separat“, explică Stephane Lahaye, cel care conduce operaţiunile locale ale Brioche Dorée dar şi pe cele ale Lea Finance, parte a grupului Eiffel Group.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 22.12.2015

 
Cuvinte cheie:
romania
, dorobanti
, sef
, grup
, brand
, kenvelo
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide