Retail&Agrobusiness

Şeful Penny Market: Mărcile private sunt puternice pe segmentul produselor de bază

Daniel Gross, director general al Penny Market: Per ansamblu, toate mărcile proprii contribuie cu 28-30% la businessul nostru

Daniel Gross, director general al Penny Market: Per ansamblu, toate mărcile proprii contribuie cu 28-30% la businessul nostru

Autor: Cristina Rosca

10.03.2017, 00:05 394
Lanţul de magazine de tip discount Penny Market are în portofoliu câteva zeci de mărci proprii, care contribuie cu 28-30% la businessul companiei, spune Daniel Gross, executivul care conduce operaţiunile de pe piaţa locală.
 
La o cifră de afaceri de circa 600 mil. euro în 2015, ultimul an pentru care există date publice, vânzările mărcilor proprii ajung la 170 – 180 de milioane de euro, potrivit calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie.
 
„Avem câteva zeci de mărci private în portofoliu, printre cele mai importante fiind Boni pe segmentul lactatelor, Casa Gustului sau Penny Punct. Avem de asemenea şi mărci proprii foarte nişate. Per ansamblu, toate mărcile proprii contribuie cu 28-30% la businessul nostru, ponderea variind în funcţie de politica noastră promoţională dintr-o perioadă sau alta“, explică Daniel Gross. Boni este de altfel un brand care îşi face loc în topul celor mai vândute mărci pe segmentele pe care este activ, spune executivul român fără a oferi cifre.
 
El precizează astfel că dacă într-o anumită perioadă compania decide să îşi concentreze atenţia pe o categorie de produse unde mărcile private au o poziţie puternică şi le promovează intens, atunci ponderea lor în business creşte. Totuşi variaţia în totalul businessului este mică.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO