Retail&Agrobusiness

Sephora, Douglas şi Marionnaud au dat tonul, acum e rândul producătorilor de nişă să vină pe piaţa locală

Sephora, Douglas şi Marionnaud au dat tonul, acum e...

Autor: Corina Mirea

21.12.2015, 00:00 648
Produsele cosmetice acoperă doar 5% din coşul de consum al românilor.
 
Mai multe nume străine din industria cosmeticelor au deschis magazine pe piaţa locală în ultimul an, printre investiţii numărân­du-se brandul italian Pupa Milano, americanii de la Bobbi Brown sau brandul Kiehls deţinut de L’Oréal. Atraşi de consumul scăzut şi de potenţialul mare de creştere, producătorii de cosmetice au început ofensiva în retail pe o piaţă estimată la 3,5 miliarde de lei anual.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO