Retail&Agrobusiness

Strategia lanţului de pizzerii Sbarro pe piaţa locală: deschideri în malluri urmate de zone stradale cu trafic mare

David Karam, CEO al Sbarro

David Karam, CEO al Sbarro

Autor: Florin Casota

20.02.2018, 00:06 544

♦ Investiţia într-un restaurant Sbarro se situează între 200.000 şi 400.000 de dolari. „În mod obişnuit investiţia se recuperează în trei ani, dar în România va dura puţin mai mult.“

Lanţul de pizzerii şi mâncare italiană Sbar­ro a intrat pe piaţa din România în toamna lui 2017, iar la mai puţin de două luni de la intrarea oficială a deschis un al doilea restaurant în centrul comercial Mega Mall.

Potrivit lui David Karam, CEO al Sbarro, investiţia în­tr-un restaurant Sbarro variază în func­ţie de ţară, situându-se în­tre 200.000 şi 400.000 de dolari. Recu­perarea unei astfel de inves­ti­ţii se face în jur de trei ani de zile. „Dar aici, în Ro­mâ­nia, probabil că va dura puţin mai mult din cauza faptului că brandul este foarte nou“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO