Retail&Agrobusiness

Studiu: Şapte din 10 companii medii şi mari vor să achiziţioneze carduri de masă

Studiu: Şapte din 10 companii medii şi mari vor să...

Autor: Dan Straut

13.07.2017, 14:32 467

Conform studiului, beneficiile sistemului tichetelor de masă, atât pe suport de hârtie cât şi pe suport electronic, sunt foarte apreciate de companii. Un procent de 96% din clienţi apreciază uşurinţa în efectuarea comenzii tichetelor şi varietatea modalităţilor de comandă. De asemenea, 88% din clienţi apreciază uşurinţa utilizării platformelor Up.

În privinţa cardurilor de masă, este consemnată o creştere semnificativă a celor care cunosc bine şi foarte bine beneficiile acestora şi intenţionează să le achiziţioneze, în special în rândul companiilor medii şi mari. Tichetele electronice de masă au aceleaşi facilităţi fiscale ca şi cele pe suport de hârtie, respectiv scutirea de la plata taxelor social-salariale, deductibilitate la calculul impozitului pe profit şi un cost pentru angajator cu aproximativ 40% mai mic, comparativ cu aceeaşi sumă sub formă de numerar.

Comanda de carduri se realizează o dată la 4 ani, iar alimentarea lunară se face printr-o platformă online, Chèque Online, care este accesibilă angajatorilor, partenerilor afiliaţi, dar şi angajaţilor. Odată creat un cont online, acesta oferă acces angajatorilor la întregul proces de gestiune: de la comanda tichetelor, pe suport de hârtie şi/sau electronic, până la urmărirea stadiului livrării şi/sau al accesării diferitelor documente precum facturi sau istoricul plăţilor. Angajaţii, au la rândul lor, acces în platformă pentru interogarea soldului, verificarea istoricului tranzacţiilor, numărul, valoarea şi valabilitatea tichetelor de masă pe suport electronic, reţeaua de magazine partenere. De asemenea, platforma online permite activarea sau blocarea cardului.

Conform studiului, nivelul satisfacţiei generale faţă de Up România a crescut faţă de anul anterior, ajungând anul acesta la 89% clienţi extrem şi foarte mulţumiţi. Acelaşi studiu relevă că 99% dintre clienţii Up România şi 95% dintre partenerii afiliaţi consideră compania ca fiind un furnizor de încredere şi o recomandă ca atare. „Ne bucură numărul din ce în ce mai mare al companiilor care descoperă avantajele tichetelor de masă electronice care vin împreună cu beneficii ale erei digitale, precum interacţiune şi informare rapidă, virtualizare, simplificare”, a declarat Elena Pap, director general Up România.

Grupul Up comercializează produse şi servicii sub diferite forme - cecuri, carduri sau aplicaţii mobile - în 17 ţări. În 2015, Grupul Chèque Déjeuner a devenit Grupul Up. În România, grupul deserveşte peste 20.000 de clienţi şi 700.000 de beneficiari. Portofoliul său de produse include tichete de masă pe suport de hârtie şi carduri de masă Chèque Déjeuner, tichete cadou Cadhoc, vouchere de vacanţă Chèque Vacances, tichete sociale Chèque de Services, tichete sociale pentru grădiniţă, tichete de creşă Chèque Bébé.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO