Retail&Agrobusiness

Studiu UP! Your Service: Şapte din zece români întreabă prietenii sau familia atunci când cumpără un produs sau serviciu

Elena Călin, CEO al UP! Your Service România: „Pentru 65,5% dintre clienţii români, companiile care se diferenţiază din punctul de vedere al calităţii serviciilor şi al experienţei pe care o oferă sunt acelea care îşi respectă întotdeauna promisiunile faţă de ei. 59,4% spun că şi modul corect în care îşi tratează clienţii de fiecare dată este un diferenţiator important”

Elena Călin, CEO al UP! Your Service România: „Pentru 65,5% dintre clienţii români, companiile care se diferenţiază din punctul de vedere al calităţii serviciilor şi al experienţei pe care o oferă sunt acelea care îşi respectă întotdeauna promisiunile faţă de ei. 59,4% spun că şi modul corect în care îşi tratează clienţii de fiecare dată este un diferenţiator important”

Autor: Simona Tatu

05.05.2018, 00:00 299

Recomandările familiei şi ale prietenilor cântăresc foarte mult în procesul de achiziţie a unui produs sau serviciu. Astfel, 67% dintre clienţii români se bazează pe recomandările cunoştinţelor atunci când trebuie să aleagă produsele sau serviciile unei companii, arată un studiu realizat de compania UP! Your Service.

„Recomandările contează foarte mult pentru clienţii români. Când aleg o companie de la care să cumpere un produs sau serviciu, 67,1% spun că se bazează pe recomandările de la familie sau prieteni”, a spus Elena Călin, CEO al UP! Your Service România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO