Retail&Agrobusiness

Subdezvoltarea României, prin ochii şefului pe regiune al Nurofen, Strepsils şi Durex: „Doar 5% din gospodării folosesc detergenţi pentru maşina de spălat vase. Creşte însă vânzarea de OTC-uri“

Mike Tignol

Mike Tignol

Autor: Corina Mirea

05.10.2015, 17:44 1759

Executivul companiei Reckitt-Benckiser, gigant care are în portofoliu branduri precum Nurofen, Strepsils, Durex sau Vanish, este însă de părere că economia României se află în plin proces de creştere şi loc de dezvoltare încă mai există.

Britanicii de la Reckitt-Ben­cki­ser sunt activi pe un număr mai ma­re de pieţe, de la me­dica­mente la produse de uz casnic şi personal. În România, prin­ci­pala lor activitate este însă pe segementul farma, unde deţin brandul Nurofen, cel mai vândut OTC (medicament fără prescripţie).

„Piaţa locală de OTC-uri a avut parte în ultimul an de cea mai bună dinamică la nivel regional, iar trendul ascendent se menţine. În continuare însă, piaţa de OTC-uri este mult mai puţin dezvoltată decât în Occident, la fel ca alte sectoare precum cel al detergenţilor de vase, care sunt folosiţi doar de 4% din gospodăriile locale. Mai mult, doar 5% din români cumpără prezervative“, spune Mike Tignol, şeful pe unsprezece ţări (printre care şi România) al gigantului britanic Reckitt-Benckiser. Subdezvoltarea acestor pieţe reprezintă însă un avantaj pentru investitori şi pentru jucătorii din piaţă, care au în continuare loc de creştere.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO