Subway a investit 120.000 de euro într-un restaurant în Capitală

4 oct 2017 Autor: Cristina Bellu

Better Brands, unul dintre francizaţii lanţului de restaurante Subway, a deschis o nouă unitate în Bucureşti, în noul concept de food court din Kaufland Barbu Văcărescu, care a costat peste 120.000 de euro, compania bifând astfel investiţii de aproximativ jumătate de milion de euro în conceptul Subway.

”Am fost printre primii francizati care au deschis o unitate în România acum cinci ani şi pot spune că în această perioadă numărul de clienţi a crescut cu aproape 100% la nivelul unităţii Subway Pipera, cel de-al treilea restaurant deschis de retailerul american în România, la intrarea pe piaţă”, explică John Marino, CEO Better Brands şi Preşedintele Consiliului de Admnistraţie National Subway FAF  în România. 

Planurile companiei prevăd şi alte deschideri pe termen mediu, dar şi continuarea de investiţii semnificative pe segmentul de livrări la birou sau domiciliu şi catering pentru companii şi evenimente.

În unităţile Better Brands, valoarea medie a bonului ajunge la 11 euro, peste media naţională, în cazul livrărilor la domiciliu, potrivit datelor Better Brands.

De altfel, unitatea Subway Upground Pipera a fost prima care, în urmă cu doi ani, a început programul pilot de livrări la domiciliu, în urma numeroaselor cereri primite de la companiile din zonă.

„(...) Anul acesta, costul mărfurilor vândute este în scădere cu 4% în România, unul dintre cele mai bune rezultate din Europa Centrală şi de Est”, spune John Marino.

Subway este cel mai mare lanţ de restaurante american la nivel mondial ca număr de unităţi, cu peste 44.000 de locaţii în 108 tari. În România, Subway a intrat pe piaţă în 2012, iar în prezent reţeaua a ajuns la peste 37 de unităţi, dintre care 16 în Capitală.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 05.10.2017

 
Cuvinte cheie:
concept
, unitate
, barbu
, kaufland
, capitala
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide