Retail&Agrobusiness

Takko: Piaţa de modă din România este foarte competitivă şi sensibilă la preţ

Takko: Piaţa de modă din România este foarte...

Autor: Cristina Roşca

05.05.2016, 00:05 456

Retailerul de modă german Takko, prezent în România din 2006, a ajuns la 66 de magazine pe piaţa locală şi continuă expansiunea. Încă de la intrarea pe piaţă compania s-a extins an de an, la început mai accelerat pentru ca în ultimii ani viteza să scadă.

 
„În prezent Takko deţine în România 66 de magazine, după ce la finalul lunii martie am inaugurat prima unitate din acest an în oraşul Slatina. Anul trecut am deschis trei magazine, două în Bucureşti şi unu în Târgu-Mureş. Mai mult, am mutate unitatea din Deva“, spune Cosmin Ulmean, executivul român care conduce operaţiunile companiei pe piaţa din România. El are însă în portofoliu şi pieţele din Serbia, Croaţia şi Slovenia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO