Retail&Agrobusiness

The Body Shop: Anul a început neobişnuit de bine şi pentru prima oară vedem influenţa pozitivă a majorării veniturilor mici şi medii

Dana Tudorache este unul dintre cei mai longevivi manageri locali, care conduce operaţiunile The Body Shop de la intrarea companiei pe piaţa locală

Dana Tudorache este unul dintre cei mai longevivi manageri locali, care conduce operaţiunile The Body Shop de la intrarea companiei pe piaţa locală

Autor: Cristina Roşca

10.05.2017, 00:05 254
Lanţul de magazine de produse cosmetice The Body Shop, prezent pe piaţa locală de circa 18 ani, şi-a bugetat pentru acest an un avans al businessului de două cifre, cea mai puternică creştere a ultimilor ani.
 
Cifra de afaceri a reţelei de opt magazine se va situa în jurul valorii de 6 mil. lei, aproape de maximul istoric obţinut în 2008, ultimul an de boom economic, potrivit calculelor ZF pe baza datelor oferite de companie.
 
„În 2016 cifra de afaceri a The Body Shop a crescut cu 6,7% compa­rativ cu anul precedent, reţelei de maga­zine alăturându-i-se din trimes­trul patru un nou magazin deschis în Iulius Mall Cluj-Napoca. Estimăm că în anul 2017 creşterea procentuală a cifrei de afaceri faţă de anul prece­dent va fi de două cifre”, spune Dana Tu­do­­­rache, unul dintre cei mai lon­gevivi ma­na­geri locali, care con­duce ope­raţiunile The Body Shop de la intra­rea companiei pe piaţa locală. Com­pania Ginkgo Romania, care operea­ză magazinele The Body Shop, a încheiat anul 2015, ultimul pentru care există date publice, cu afaceri de 5,2 mil. lei.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO