The Body Shop şi-a majorat vânzările cu 12%. „Cea mai spectaculoasă creştere o observăm pe canalul de vânzări online“

23 feb 2016 Autor: Cristina Rosca

Dana Tudorache, director general al The Body Shop: „Considerăm că această tendinţă de modificare a comportamentului de consum către game premium a fost şi este favorizată atât de creşterea puterii de cumpărare, cât şi de educarea clienţilor care sunt din ce în ce mai informaţi“.

Afacerile reţelei de magazine de produse cosmetice The Body Shop, prezentă pe piaţa locală de circa 17 ani, au crescut anul trecut cu 12,5% pe fondul maturizării pieţei şi al unui climat economic favorabil. Dana Tudorache, directorul general al companiei, spune că a fost cel mai bun an de după 2009, anul în care criza a lovit piaţa locală.
 
„Pentru The Body Shop anul 2015 a fost unul dintre cei mai buni ani de după 2009 şi a însemnat o creştere de 12,5% faţă de anul precedent, cu mult peste creşterea pieţei de produse cosmetice.“ Piaţa a crescut anul trecut cu 2,8%, până la circa 3,5 mld. lei.
 
Compania Ginkgo Romania, care operează magazinele The Body Shop, a încheiat anul 2014, ultimul pentru care există date publice, cu afaceri de 4,7 mil. lei. După un avans de 12,5%, businessul reţelei de magazine s-a apropiat de 5,3 milioane de lei. „Această creştere a fost favorizată de lansarea unor produse şi game de îngrijire de pe segmentul premium, dar şi de un mediu economic mai prietenos, prin reducerea TVA, creşterea salariilor (...)“, spune Dana Tudorache, unul dintre cei mai longevivi manageri locali, care conduce operaţiunile The Body Shop de la intrarea companiei pe piaţa locală.
 
Compania şi-a bugetat o creştere a businessului de 4,5%-5% comparativ cu 2015.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 23.02.2016

 
Cuvinte cheie:
vanzari
, crestere
, online
, canal
, majorare
, spectaculos
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide