Retail&Agrobusiness

Turdean, Farmec Cluj-Napoca: Vrem în 2016 cinci magazine proprii noi şi pariem pe creşterea online-ului

Mircea Turdean director general al Farmec Cluj-Napoca

În 2015 am renovat şi redeschis două magazine din Cluj-Napoca. Redeschiderea acestora face parte dintr-o strategie amplă a companiei de a investi în magazinele de brand din principalele oraşe din ţară. Ne propunem ca  până la finalul anului 2016 să reamenajăm toate magazinele de brand din ţară, printr-o investiţie care se va ridica la aproximativ 200.000 de euro şi să deschidem încă cinci.

Mircea Turdean director general al Farmec Cluj-Napoca În 2015 am renovat şi redeschis două magazine din Cluj-Napoca. Redeschiderea acestora face parte dintr-o strategie amplă a companiei de a investi în magazinele de brand din principalele oraşe din ţară. Ne propunem ca până la finalul anului 2016 să reamenajăm toate magazinele de brand din ţară, printr-o investiţie care se va ridica la aproximativ 200.000 de euro şi să deschidem încă cinci.

Autor: Cristina Rosca

26.02.2016, 00:08 703

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător local de cosmetice după cifra de afaceri, este prezent în circa 23.000 de magazine şi farmacii din România, acoperind astfel un sfert din tot ce înseamnă comerţ alimentar şi farmacii. Totuşi, pe lista direcţiilor viitoare de dezvoltare se numără şi comerţul online şi magazinele proprii.

Pe piaţa din România sunt active circa 70.000-75.000 de chioşcuri, alimentare, hipermarketuri şi supermarketuri cu vânzări de circa 16 mld. euro, la care se adaugă aproximativ 7.000 de farmacii cu afaceri de 3 mld. euro anual.

„Produsele noastre sunt disponibile în toate lanţurile jucătorilor internaţionali, în magazinele de brand (ale Farmec - n. red.) şi în peste 4.500 de farmacii din România. De asemenea, avem şi un shop online. Pe comerţul tradiţional avem în total aproximativ 17.000 de clienţi“, spune Mircea Turdean, directorul general al Farmec Cluj-Napoca.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO