Retail&Agrobusiness

Un fost executiv de la Honda face 400.000 euro din ochelari de soare

Florin Niţă

Florin Niţă

Autor: Bogdan Alecu, Roxana Petrescu

25.07.2016, 00:06 3266
Florin Niţă, care până în aprilie 2015 a deţinut funcţia de director co­mer­cial adjunct în cadrul Honda Tra­ding România, a pus bazele busi­nes­sului lensa.ro, alături de antre­prenorul Daniel Crăciun. Businessul, coor­donat de com­pania Tensa Art Design, în care cei doi deţin 50%, este specia­li­zat în vânzarea de oche­lari de soare.
 
Firma a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 1,2 mi­lioane de lei, în creştere de la 279.000 de lei în 2014, iar pentru acest an vizează atin­gerea unui business de 1,8 mil. lei, în creştere cu 50% faţă de 2015.
 
„Dorim să ne extindem spre ochelarii de vedere şi avem deja colaborări în acest sens cu producători de lentile. Acum avem peste 300 de modele de letile cosmetice pe stoc (lentile care schimbă culoarea ochilor n.red.) şi suntem primul magazin online autorizat pentru marca Ray-Ban“, a spus Florin Niţă, business adminis­tration manager al firmei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO