Retail&Agrobusiness

Un nou jucător intră în lupta pentru cei 110 mil. euro pe care românii îi cheltuie online pe haine şi pantofi

Magazinul multibrand online are în portofoliu peste 100.000 de produse de la peste 250 de branduri de modă şi decoraţiuni interioare

Magazinul multibrand online are în portofoliu peste 100.000 de produse de la peste 250 de branduri de modă şi decoraţiuni interioare

15.11.2015, 13:54 3114
Retailerul online de modă din Cehia ZOOT a decis să intre pe piaţa din România, pariind pe apetitul românilor de a cumpăra haine şi încălţăminte pe internet. Acest sector este unul dintre cele mai „fierbinţi“ în prezent în contextul în care atât retailerii clasici precum Zara şi H&M, cât şi multibranduri străine precum Fashion Days sau answear.com îşi deschid magazine online local.
 
Românii cheltuie anual în comerţul online circa 1,1 mld. euro, iar moda este responsabilă pentru circa 10%, potrivit datelor furnizate anterior de compania ContentSpeed, specializată în dezvoltarea de magazine online. După magazinele online cu profil electro-IT, pri­mele lansate pe piaţa de comerţ electronic din România, industria de fashion este în prezent unul dintre cele mai dinamice sectoare din mediul online, cu o pondere de circa 10% în totalul pieţei de profil, potrivit lor. Compania ZOOT a fost fondată în Cehia în 2012 de antreprenori locali, însă în acest an în acţionariat a intrat şi fondul de investiţii 3TS, acesta anunţând intenţia de a susţine dezvoltarea retailerului online în regiune. De altfel, România este a treia piaţă pentru ZOOT după Cehia şi Slovacia.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO