Un nou jucător intră pe piaţa de modă online unde FashionDays este cel mai mare jucător

30 sep 2015 Autor: Cristina Rosca

Click4Fashion este cel mai nou jucător de pe piaţa locală de modă online unde retailerul FashionDays este cel mai mare jucător după cifra de afaceri de peste 200 mil. lei anul trecut.

Bazele noului jucător sunt puse de echipa care a dezvoltat un alt magazin online de modă în România, respectiv Stilago. Acesta din urmă însă s-a închis în acest an în vară.  Grupul Studio Moderna, fondat în 1992 de trei antreprenori printre care Sandi Cesko, cel mai bogat om din Slovenia, a decis să închidă divizia de modă online, prin care opera magazinele Stilago în 15 ţări. Magazinul era prezent şi pe piaţa locală şi era operat de compania Studio Moderna Fashion SRL, cu afaceri de 3,8 mil. lei anul trecut, în creştere cu 27% faţă de anul anterior. Pe de altă parte, businessul principal al Studio Moderna (branduri precum Dormeo, Kosmodisk, Walkmaxx, Top Shop şi Delimano) rămâne prezent pe piaţa locală prin reţeaua proprie de magazine şi prin televiziunea de home­shopping.

Mira Elisabeta Anghelescu (44 de ani), care a condus timp de aproape cinci ani compania Studio Moderna Fashion (magazinul online Stilago), ridică un nou proiect de modă pe scheletul fostului business închis recent. Click4fashion a deschis operaţiunile din România în august, iar pe cele din Bulgaria acum câteva zile. Pentru anul viitor sunt prevăzute deschideri pe alte două pieţe din regiune, potrivit oficialilor companiei.

 „(...)Misiunea noastră se bazează pe cultivarea încrederii oamenilor şi oferirea de produse în exclusivitate de la branduri mari din Europa şi nu numai”, a declarat Mira Anghelescu, managing director România şi Bulgaria Click4Fashion. De la lansare au fost înregistrate peste 1.000 de comenzi, iar până la finalul acestui an numărul va creşte cu 6.000 de alte noi comenzi, potrivit reprezentanţiilor companiei care nu dat detalii privind vânzările.

Vânzările online sunt în continuă creştere în ultimii ani, iar moda este unul dintre cele mai dinamice segmente.

 
Cuvinte cheie:
moda
, crestere
, piata
, online
, cifra de afaceri
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide