Retail&Agrobusiness

Un producător român de suplimente alimentare şi-a dublat cifra de afaceri într-un an, la 10 mil. lei

Compania Adams Vision distribuie peste 400 de produse, ambalate sau importate de noi sub brandurile Adams Supplements şi Springmark

Compania Adams Vision distribuie peste 400 de produse, ambalate sau importate de noi sub brandurile Adams Supplements şi Springmark

Autor: Georgiana Mihalache

29.08.2017, 00:05 1730
„De doi-trei ani am început să deschidem unităţi proprii.“
 
Compania Adams Vision din Târgu-Mureş, un busi­ness local înfiinţat în urmă cu mai bine de un de­ceniu, care comercializează produsele proprii în 16 magazine din ţară, dar se ocupă şi de ambalarea pro­duselor altor jucători, a ra­portat anul trecut afaceri duble faţă de 2015, de pâ­nă la 10 mil. lei. Pentru anul acesta acţionarul esti­mea­ză în continuare o creştere de 50% a businessului.
 
„Creşterea se datorează pe de o parte creşterii nu­mărului de magazine proprii cu şase unităţi (zece magazine deschise până în decembrie 2016), dar şi unei creşteri a distribuţiei proprii. În 2017 preco­ni­zăm că vom atinge 20 de magazine des­chise până la sfârşitul anului, dar încercăm să ne orientăm şi spre reţele mai mici sau chiar unităţi indi­vi­dua­le pen­tru a le achiziţiona“, a spus pen­tru ZF Zsolt Bene­dek, acţionarul companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO