Retail&Agrobusiness

Vânzările de bere la doză ale producătorului Tuborg au crescut cu 38% în primele cinci luni

Vânzările de bere la doză ale producătorului Tuborg...

Autor: Cristina Bellu

19.06.2018, 12:32 281

În iunie 2017, URBB a introdus folia de protecţie, cu aplicare termică, fără adezivi, pe toate dozele produse local de companie

Grupul URBB, care are în portofoliu brandurile de bere Tuborg, Carlsberg şi Skol, dar şi brandul de băuturi răcoritoare Granini, a înregistrat în primele cinci luni ale anului o creştere de 38% a vânzărilor de bere la doză comparativ cu perioada similară din 2017, rezultatul fiind puternic susţinut de introducerea foliei de protecţie la nivelul întregului portofoliu de beri produs local de URBB.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO