În Europa, evoluţia a fost stabilă, afectată de o încetinire a consumului, în timp ce pieţele emergente au marcat un avans de 10%, scrie Bloomberg.
Profitul operaţional recurent al retailerului a urcat la 706 milioane euro, în creştere cu 5,3%, marcând cea de-a optat creştere succesivă, iar compania îşi menţine previziunile pentru întregul an, în condiţiile în care veniturile de pe piaţa europeană rămân solide.
Grupul a anunţat că îşi menţine estimările pentru 2016 în ceea ce priveşte majorarea cash flow-ului şi investiţiile de 2,5-2,6 miliarde euro. În aprilie, directorul financiar al retailerului, Pierre-Jean Sivignon, spunea că estimările analiştilor privind un profit de 2,5 miliarde euro sunt rezonabile.
Acţiunile companiei au fost afectate de competiţia de pe piaţa franceză, pierderile din China şi condiţiile economice dificile din Europa şi Brazilia, raportând o scădere de 23% în ultimul an.