Retail&Agrobusiness

Vânzările Kaufland au crescut cu 10%, la 8 mld. lei, cel mai redus avans de la intrarea pe piaţă

Autor: Dana Ciriperu

09.06.2015, 00:06 64766
Kaufland, liderul detaşat din comerţul românesc, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 8 mld. lei, în creştere cu 10% faţă de anul anterior, în timp ce marja de profit a crescut la 5%, arată datele de la Registrul Comerţului.
 
Acestea sunt primele date oficiale privind businessul Kaufland în 2014, date care scot în evidenţă faptul că ritmul de creştere al afacerilor reţelei germane a fost cel mai redus de la intrarea pe piaţă.
 
Kaufland şi-a construit poziţia de lider în comerţ, o piaţă de 35-40 mld. lei, cu rate de creştere anuale de peste 15%-20%. Cu un ritm de expansiune agresiv, o politică de discount, o promovare a mărcilor private, Kaufland a devenit din 2011 cel mai mare jucător din comerţ depăşind Metro Cash&Carry, jucătorul care a deschis porţile comerţului modern şi care a fost lider din 1996 – anul intrării pe piaţă - până în 2011.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO