Volumele Coca-Cola în România pierd din „bule“: doar 5% plus în T1

12 mai 2017 Autor: Mădălina Panaete

Toate categoriile din portofoliul companiei au crescut în primul tri­mestru, cu excepţia apei.
 
Coca-Cola HBC România, cel mai mare jucător de pe piaţa băuturilor răcoritoare, a înregistrat în primul trimestru volume mai mari cu circa 5% (mid single digits), înregistrând astfel al nouălea trimestru conse­cutiv de creştere, conform ulti­mului raport al com­paniei.
 
Toate categoriile din portofoliul companiei au crescut în primul tri­mestru, cu excepţia apei.
 
De regulă, vânzările de apă îmbuteliată cresc puternic vara şi scad în perioada iernii.
 
În aceeaşi pe­rioadă, segmentul de băuturi carbo­natate din por­tofoliul companiei a avut o creştere „puter­nică“, datorită creş­terii cu aproa­pe 10% a brandului Coca-Cola.
 
Astfel, în primul trimestru ritmul de creştere a mai încetinit după ce anul trecut gigantul a avut vânzări în volum mai mari cu 9% faţă de anul precedent.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 12.05.2017

 
Cuvinte cheie:
coca-cola
, romania
, pierdere
, crestere
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide